Rota - Kusursuz Şarkısı - Rap Sözleri

Rota'nın YouTube'da Paylaştığı Son Parçası Olan Kusursuz Şarkısının Sözleri Paylaşıldı...



her salak önünde yüz sene dene dur yok olur gezegen, yenisini bul em hepsini, her şeyi yala yut ceset gibiyiz, reva mı sana bu dedektifin eksenlerine bi huzuru çok görüyo bin sene dene dur umutsuzum yaratıyorum kusursuzu
paralara tap ama nerelere kadar ne ne kadar verse çetem o kadar akar sen spalding yaşam 12 dev adam 12 dakikada biter işimiz o zaman yapma, devamlı suratta virajla yol aldı yıllar defa benimle gelenler ayıktı şartları birlikte atlattık milyon cefa
deliremediğimi söylemem hiç üzülmem beni hasta ediyolar hepsi bunun yüzünden kusursuzu, hepsine bak kusursuzu oynuyolar huzursuzum onlar gibi suçlara durup susun çünkü;
(X4) kusursuzlar...
perileri bekle bi' dilekle bi' nedene sebebini bulup bulut ekle bi' denekle denileni bekle verilen az ona minnet edipte şükretme istiyorum küfretmek hepsinin yüzlerine tükürüp sırtlarına binerek hep hükmetmek kırarlar iradelerini su faturalarına ekledikleri vergilerin tüysüz haklarına girmemiş olması değil hiç umrunda onlar beni yok edip duruyolar ama sonucunda senin olan onlara ait şunlara bak ne kusursuzlar...
deliremediğimi söylemem hiç üzülmem beni hasta ediyolar hepsi bunun yüzünden kusursuzu, hepsine bak kusursuzu oynuyolar huzursuzum onlar gibi p*ştlara durup susun çünkü; uyumsuzuuuuuum!
(X3) kusursuzlar...