Stabil - Reenkarne | Rap Sözleri

Stabil - Reenkarne Şarkısı Rap Sözleri + Video Klip


Heeey! Yarım kalan her şeyi tamamlamak için
tekrar! Gözlerimde parlıyor yarın Benimle kalmıyor, tadın da farklı Bugünlerde aynıyım değişmedim geliştim, Hayatlar değişti oturduğum yer aynıydı, suratlar değişti Gitti geldi zaman bekledim, erteledim hayalleri Hepsi kaçtı gitti bak burada geri kalan benim Aynı değil hepsi boş hayatları beter S*keyim paranızın anasını yeter Stabil pes eder mi o kadar kolay mı Beni bu şehirden def etme planı komik olaydı Güvercin Ada'ya karşı bi tane bira içmek için Neler yaptığımı bilsen gözlerin dolardı Ellerim cebimde dolanıyordum öyle Arka sıradaydım hep kimse bilmiyordu adımı Beş yıl önce bu şehrin en iyisi olmak istemiştim Huyum kurusun bir şeyi çok istersem alırım ben Girdim on altımda bi er meydanına Tutuşturup dostlarımın ellerine kama Karşıda beklerken kanı sırtımızda yara. Rap'ten önce ne yaptığımı anlatayım sana Aaaah! Batı Ataşehir Ağaoğlu Sitesi Haftada beş yüz lirayla istediğime erişirdim Özel arabayla Suadiye Lisesi Ben parayla değişseydim 2010'da değişirdim Şimdi bana iftira mı attın Hata bende bütün kargaları bülbül yaptım Onlar için ailemi de arka plana attım Yukarıda evim vardı kömürlükte neden yattım Hiçbirisi anlamamış, Tatlım diyip sarıldığım kadın da o*ospuymuş Ağlamadan anlamamak bendeki bi huymuş, Kadınlar gelir gidermiş, olayları buymuş! buymuş Zaten onlar hayatından olmuş Dağra yürür caddelerde varoş duygusuyla Yaşarsanız doruklarda olma arzusuyla Karşılaşırsınız bir gün hayat kaygısıyla Girdiğin her yolda bunu fark edersin Parayla kalabalık gururunla teksin Ortalıkta gezinenler tarafını seçsin Yanımda duramayan herkes karşıma geçsin Bi tane ses bana pusula Kafamda kafiyeler var
hadi çıkar onu pusudan böyle değil zaman akar gider eyvah Uçurumun kenarında mikrofona tutunan bi adam pencerenin kenarında görünür Belki beklediğim huzur manzaramda görünür İhanet edenleri de gördüğümde yedirdiğim kaşıkların saplarıyla çıkartırım gözünü Bu benim çocukluğumun hayaliydi rapçi Ben aynı Dağrayım değişmedim geliştim Hayat beni değil ben hayatımı seçtim Top oynadığım sokaklardan arabayla geçtim Şimdi idolüyüm ilkokul veletlerinin Yer altında rapçilerin Bütün hasımlarımın karşısında tek başına dimdik Hikayem Arka sırada duran çocuk sahnelerde şimdi Ses kontrol deneme 1-2 Bak mikrofon da asıl sahibinde tilki Kendine gel silkin Şehrimin en iyisi olmak istedim ve oldum Tahmin et bakalım şimdi gözümü nereye diktim Duygular birikti kalemlerde sayfalar yanar Ben yüzünü bu güne kadar görmediğin adam Rapçi olmak sokaklarda serserilik etmekse, Yaşamadın hayatımın 10da 1'i kadar Piyasa bela gibi bir şey ama devam Bana edep dersi verme kıvırt anaa Kestirene diva diyenlerin döneminde Mikrofonum bi seccade görevinde Dinleyen de dinler beni aklı yerindeyken Söylediklerim yer eder temiz beyinlerde Denizlere doğru git ama bıkma nehirlerden İnan büyük adamlar çıkıyor küçük şehirlerden Rap benim için sırlarını yazıp da denize bırakmak gibi Savrulurum rüzgarlara kaptırıp da kendimi Bu dünya bi benim sanki sahnelerde gerçek oldu en güzel hayalim Ama umurum bile umurumda değil bugün Döviz bürosunda bozulmayan bozuk param 15 lira ediyorsa Cebimde kuruş dahi yoksa adım Dağra Bey ise neyse Elimde mikrofonla yalvaramam sana Hoşuna gidiyorsa kaldırırsın eli Sahnelerde bandanalıyı manyak gibi dinleyenler Yanlarından geçtiğimde fark etmedi beni Kalemim hür senin aklın gibi tutsak değil Ne etkiler beni ettiğin küfür mü Neden bu kadar önemsedin? Türk'üm ya da Kürt'üm İnsan ayırmak değil insan olmak ülküm Aklınızda, zorunuzda ben olurum konunuz Vardiyanız gıybet bi dinlenin durun Fazla yanlış anlaşıldı zamanında durum Kendi hayatında tanrı, bu dünyada kulum Rapçiler toplanır ve savaşırlar egolarla Kiminin içtiği konu kiminin saçı Kulis muhabbetlerinde takılmam ben hacı Çünkü boş lafınızdan değerli Beşiktaş'ın maçı 13 yıldır şairim ben etkilidir dilim Elleriniz titrek abi gözleriniz boyalı Stabil Bakunin bu kim olduğumu bilin Cümle kurduğunuz yerde noktayı ben koyarım


Stabil resimleri

Çocukluk yaşlarından itibaren rap müziğe ve şairliğe ilgisi olan, gerçek ismi "Dağra Solmaz" olan popüler rap sanatçısı "Stabil" "Reenkarne" isimli son parçasını kendisine ait Youtube kanalından paylaştı. Saatler içinde 10.000 lerce takipçisi tarafından dinlendi ve beğenildi.