Norm Ender - Mekanın Sahibi Şarkısı Sözleri(Diss) - Rap Sözleri

Norm Ender'in Yeni Diss Parçası Sözleri Yayında...
Parçada Ben Fero ve Ezhel'e Diss Attı.



Sabah yaptım krep krep Ne güzel oldu breh breh Sardım yedip wrap wrap Kafam düştü direkt direkt
Her yer olsada kezban tırrek Yatamam evde yatak döşek Çıktım dışarı açtım trap Kafam şimdi fişek fişek
Oh yeah geceler Cihangirli heceler Elit foşik turistler Sokaklar ve polisler
Viski döküp sevişelim Natali diyor peşin alim Dedim tamam hadi canim Bizde küvet yok duşakabin Oh yeah çılgın genç Bu iş böyle Rolex Range Sizin tayfa b*tch bitch Bizim tayfa rich rich Keltoş babana koş Trap böyle yapana hoş La bebe koş la bebe coş Siz windows ben Macintosh Mandingo Norm Ender Benim kamış Dolce Oturan diyor mor minder Hater’larım O.Ç. Yeah bu gece bu gece Bizim böyle kafamız güzel Bizim hep kafamız güzel Böyle geziyoz işte Polisler hep peşimizde bizim Polisler niye peşimizde? BebeleeBr Bebeleer Popüler kültüre köle gibi yapış ama lafa gelince Marley, 2pac Tabi yüzüne bir dövme demode bir Reggaeton’a bas autotune’u ol Lil Pump
Ama beni Hitler gibi kariyerimle tehdit eder Pozitif’ten Elif Cemal Ben boyun eğmem soyunu disslerim çıldırtırım etnik faşistleri
Umrumda değil kuliste otlayan sürekli koklayan zifoslar Ve beni dinler devrimci gençler, sizi yavşak lümpen Migos’lar Kafası testis gibi sirk maymunları istiyorsa orman kanunları O zaman güçlü zayıfı ezecek size yok sosis salam şırdan şırdan (X2) Hey hey hadi bakalım Gucci Gang Gucci Gang nasıl yapalım? Mekanın sahibi geri geldi Bebeleri pistten alalım alalım Hey Hey hadi bakalım Marry Jane Marry Jane nasıl yapalım? Mekanın sahibi geri geldi Bebeleri pistten alalım alalım Özgürlük deyip uyuşmayın Basını tizini sesisi açın Hip Hop’u bok edecekseniz eğer Polisten değil siz benden kaçın - Run! Kraldan Kaçın Sülalen için Hıdıdı hıdıdı al bitch!