Muşta feat. Şehinşah - Islah | Rap Sözleri


Muşta feat. Şehinşah - Islah | Rap Sözleri4


Muşta ve Şehinşah



Hah karanlık çökünce kaçaçak yerin kalmayacak Ecel gelip gözlerine baktığında bir daha güneş doğmayacak Deliren delirir değişken değişir gelişir insanlar itişir, sevişir çoğalır üretmez tüketir yiyip yiyip seni bitirirler Hah Giyip içip gezip kirletirler yönetimleri yanlı Bakıp itip taciz ediyorsa inandıkları farklı Allah Düşe kalka bata çıka kazıya kazıya geldim bu günlere billah ufak tefek günahlarım var affet nolursun beni İlahh Hücremin duvarlarını boyadım simsiyah aa gel buraya günahlarından kaçamazsın Ademoğlu bunu bilmiyorlar sonu görmüyorlar ölmeyecek gibi yaşıyorsun kahpe Şeytan gibi körpe kader komik Omurgasız yaşayıp böbürleniyor aliyi sırtından vuran mülcem gibi (baba)

Allahım nolur bana yardım et Delirtmek üzere bu insanlık Beni al yanına ya mahkum et Kardeşine kıyıyor insanlar Allahım n'olur beni ıslah et Yalana alıştı bu insanlık Beni al yanına ya helak et Düzeni bozuyo bu insanlar Yorgun mahlukatım oldum tarumar. Oldu mahpus damım sonunda bura. Boşluklar uzanır sonsuz avluya Zor koşullar usandım oyundan muşta! Yok korkum da bulandım oldukça suça Borcum var utanıyom kurda kuşa Koğuşta tur atıyom bunalımda Yok oluştan kurtarıyo muska dua. De Tanrının planı nedir hakkımda benim? Cennet mi cehennem mi Yazgımız firarlık gelir karşıma geçmiş Yerler bir herşeyim Yalvarırım Bari sen İmdadıma yetiş Atlas ım evrenim Sapıtmış insanlık Allahını şaşırmış insanlık Hayra alameti doğal bir rasgelelik arıyom İhtişamlı bir avarelik milyonlarca yıldız içinden Bir tanesinde yaşıyom Varım yoğum mahareti. Adım zor okunuyo Kokuyom of soluyom Kor olumsuz hayallerim Yokluyor arada kehanetim Olmuyo yapmaya cesaretim

Allahım nolur bana yardım et Delirtmek üzere bu insanlık Beni al yanına ya mahkum et Kardeşine kıyıyor insanlar Allahım n'olur beni ıslah et Yalana alıştı bu insanlık Beni al yanına ya helak et Düzeni bozuyo bu insanlar

Muşta ve Şehinşah tarafından çıkarılan ve saatler içinde 100.000 lerce izlenme alan Islah parçasının sözleri aşağıda yer almaktadır.

Parça sözleri Muşta&Şehinşah tarafından yazılmıştır. Müziği Slong yaptı. Yukarıda rap sözleriyle birlikte Youtube orijinal videosu da vardır. Keyifli izlemeler,dinlemeler...