Keyf ft.Velet - Bundan Sonra | Rap Sözleri


Keyf ft.Velet - Bundan Sonra | Rap Sözleri


Neyim var söylesene senden başka neyim var İki elim iki gözüm bir canıma can var Ama bu bana yol olur bak bu yolum da zor olur Zora gelen yolların yokuş olur Yönüm yine soruyorum yolumu bulamıyorum İki atış arasında kalan küle yanıyorum Arıyorum ama yine açmaz Pişman olman bu geceye kalmaz Dertlerimizin başında biri var (biri var) Yine aramıza giren biri var (biri var) Oysalar aramıza dağlara Bağlar mı başımı yüreğimdeki yaslar İkide bir yapıyosun bi gidip bi geliyosun İki defa dedim sana bi kere mi duyuyosun Birini bulunca biri sana bişey diyecek

Bu kadar zaman sonra hiç mi gelmedim aklına Ama bak bundan sonra bakmıycam senin gözyaşına (gözyaşına) Ben kendimi verdim ama sen kendini vermedin Biz nedense istediklerimizi elde edemedik Kaç hayaller kurduk ama nedense sonuca gelemedik Biz nedense böyle kaderimize boyun eğmişiz Ama yeter artık kalbim acıyor bu kadar acıya katlanıyor Ama sensiz olmuyor (olmuyor) Ama yeter artık kalbim acıyor bu kadar acıya katlanıyor Ama sensiz olmuyor (olmuyor) Şimdi söyle bana bu kadar zaman sonra hiç mi gelmedim aklına (gel gel)
Asla katlanıcam sanma senin bu oyunlara Bir daha düşmem senin tuzağına Bu da yeminim olsun sana Durmadın aradın aradın ama açmadım Arkama dahi ki bakmadın (gidiyorum)Ama yola gelemedik sana kötülük hiç ezemedim
Karşıma çıkmadın kaçtın ama büyüklük bende kalsın
Ben kendimi verdim ama sen kendini vermedin Biz nedense istediklerimizi elde edemedik
Kaç hayaller kurduk ama nedense sonuca gelemedik Biz nedense böyle kaderimize boyun eğmişiz Ama yeter artık kalbim acıyor bu kadar acıya katlanıyor Ama sensiz olmuyor (olmuyor) Ama yeter artık kalbim acıyor bu kadar acıya katlanıyor Ama sensiz olmuyor (olmuyor)

Son zamanlarda hepimizin şarkılarıyla yakından tanıdığı şarkıları dilden dile dolanan Velet, Londra'da müzik kariyerine devam eden Keyf ile yaptığı yeni şarkı ile karşınızda. "Bundan Sonra'' isimli parçanın sözleri ve orijinal video klibi aşağıda yer alacaktır.

Keyifli Dinlemeler :) Takipte kalın...


Velet Bundan Sonra Sözleri