Heijan Feat. Muti - Suç Ortağı / Rap Sözleri

Heijan ile Muti Tarafından Paylaşılan
"Suç Ortağı" Parçasının Sözlerini Paylaştık.





Bi kerede bizi bizi düşürme derde kuruluyorum ona buna bu nasıl aşk be gel de bana bi gel de koşarım peşinden belaya derde


manitamı kalsın şuç ortağı lazım
anasını kuzuları bir yolunu alsın o bana bi gelsin de şehir alev alsın
yansın mahalle babaları yansın






biri tav olacak paraya binecek o arabaya biri takılıp köşe göze gidicek hep araya garibanı düşecek gece sokağa gelecek bağıra bağıra kapına gelip üzülecek viskiye rakıya müslüme dönecek kuracak sofrayı kendine sövecek biri gülerken öbürü yanacak küsecek hayatına doldurup içicek aynı kader hep aynı bize gülmüyor talih bahtı karaydı saydım bunuda yokluğa saydım alıcağımız olsun artık usandım yağdı mermiler üstümüze ama ğöğsümüzü gerdik üstü bize dedi dostun dostundur hasmın hasmın köşeyi dönmeden güle güleee ne aşkı ne sevgi ne gül ne dikendi yolumuz uzunda bize güzeldi yüreği yetmeyen geriye geldi yazdık çizdik oynadık özendi aynı kader hep aynı bize gülmüyor talih bahtı karaydı saydım bunuda yokluğa saydım alıcağımız olsun artık usandım bi kerede bizi bizi düşürme derde kuruluyorum ona buna bu nasıl aşk be gel de bana bi gel de koşarım peşinden belaya derde