Anıl Piyancı - Bazı Zamanlar Şarkısı Sözleri - Rap Sözleri


Anıl Piyancı / Bazı Zamanlar Rap Parçası Sözleri



(X2) bazı zamanlar hayatta olduğum için sürekli şükrediyorum sürekli şükrediyorum bazı zamanlar geliyor hayatta olduğum için düzenine küfrediyorum düzenine küfrediyorum bazı zamanlar şükrediyorum bazı sabahlar küfrediyorum her gün biraz daha ünleniyorum beni her gün biraz daha ün geriyodu
sevgilimle buluşunca alıyorum ona güzel bi hediye yanına gül veriyorum sonra da düşününce bu bir hata mı fazla mı yüz veriyorum
kış gününde yazı özlüyorum yaz gelince bu ne sıcak diyip üflüyorum gece kulüplerinde sürtüyorum ama çalan müzikleri tühlüyorum
beni çalmayan tüm djler vız açıp pistte bir şeyler kıs bugün gayet moodum yüksek belki bu moodum yarın düşücek (X2) paranoyak hallerim tavırlarım kararsızım bugünlerde bi terslik var bi terslik var (X2) bazı zamanlar hayatta olduğum için sürekli şükrediyorum sürekli şükrediyorum bazı zamanlar geliyor hayatta olduğum için düzenine küfrediyorum düzenine küfrediyorum kapitalist sisteme küfrediyoruz ama biz konfor ve lüks seviyoruz genelde havalar abalara yükseliyoruz bakıp arkalarından bebek üf be diyoruz
dolup taşsa da evdeki dolabımız mağazaları dolaşıp yeni yeni üst seçiyoruz her gün ayrı bir kombin her gün ayrı bir süsleniyoruz
istiyoruz içip sarhoş olalım ama sabah uyanınca başımız ağrımasın yaşayalım hayatı zaman aksın büyüsek de yaşımız aynı kalsın
diyosun kadınım hep seksi olsun ama sonra da kıskanıyorsun bi türlü karar veremediğin için sürekli hedef ıskalıyorsun (X2) paranoyak hallerim tavırlarım kararsızım bugünlerde bi terslik var bi terslik var (X2) bazı zamanlar hayatta olduğum için sürekli şükrediyorum sürekli şükrediyorum bazı zamanlar geliyor hayatta olduğum için düzenine küfrediyorum düzenine küfrediyorum