Yener Çevik - Falan Filan (As yap ) Şarkısı Sözleri - Sozlerle Rap

Yener Çevik - Falan Filan Parçasının Sözleri ve Video Klibi




Aaas Yaap
Yalnız mı kaldın aga as yap Gözyaşların kuru akar Yolda tek sen misin kalan Falan filan Falan filan

Aaas Yaap
Yalnız mı kaldın aga as yap Gözyaşların kuru akar Yolda tek sen misin kalan Falan filan Falan filan
Kimse umudundan vazgeçmesin daykooo Sabırlı olana da her yol bankooo Yağmurun yağdığı yer de bizim balkon Soğuk yiyen adamız ekmek arası King Kong Kapı çalıyor ding dong ding dong ding dong Eski tarlalar can o rezi dost blok blok Köşe başı akrep yelkovan klep clock
Birinizde yoksa birimizde var glock Belki tik tok eder düşer kalkar Sanki akrobat da akrobata koynak Bir şey ispirto veya konyak Kışın sobada faça atılan kolda kanyak
İnstagram'da like mike atmasan da olur Duvar yazısıyım ben oku ve kudur Yener ağa sudur küflü tren Bizim gibi olmayacak tabi bizi seven

Yalnız mı kaldın aga as yap Gözyaşların kuru akar Yolda tek sen misin kalan Falan filan Falan filan...

Aaaas Yaaap
Çocukluğumun izleri paranoyalarım Gres yağıyla çizdim tüm tabloları İçinden bakır çıkan bütün kabloları Kırık bir çekyatta şarkılarım
Şimdi serin kuyudan tüm dünyayı Sokayım ben daracık pantolonlu modaya Düşersem bir gün tek başına adaya Düşsek de kalkarız ara döner saraya
Gerek yok araya tapa gaz devam Alacağımı almaya gelmiştim aldım tamam Bizde Karagöl var of the Yamanlar Gümüş pala İlerisi örnek günler bir Şemikler pazar
Roman havası, harmandalı ve halay Anılarla hatıralarla bizi zorlunay Anne konum at Sahra Çölünden gelsin Bugün bütün piranalara anlattım dersi


[X2]
Yalnız mı kaldın aga aaas yap Gözyaşların kuru akar Yolda tek sen misin kalan Falan filan Falan filan...

Birkaç gün önce "Yener Çevik" Youtube kanalında paylaşılan ve dinleyiciler tarafından sevilen Falan Filan parçası 1 Milyona ulaşmasına az kaldı.