Velet - Eyvah Şarkısı - Rap Sözleri

Velet - Eyvah Şarkısı ve Rap Sözleri + Video Klip
Başımda ki bu belaları biliyon. Göklere çıkardım kafama sıçıyon. Ya habibi bu acıma bii hekim ol. Aman Anama gelin ol elin değil gel benim ol. Derdim inanıp yerdin. Bu kadar tanımasaydım sizi severdim. Leleleleeeee boşver Çokta tınlar yoklar yine aşk çuvalında bok var ve çok var Ölüyorum ama sana değil İpi kopar ipi kopuk, çıkınca da de ki bana değil Biri bana biri ona biri bile bize değil Aradığın huzur iki bacak aranda da değil Kana kana bi daha da kanamam Bu kanadımı kırana kanadımı kanatmam Tada tada damağımda kala kala ihanetine alışıp da en başa sarar Eyvallahh nolacak halim Eyvaah Yalanlarla büyüttün Eyvallah vallah bin bir kere maşallah Bin kere göm beni bir kere yaşaaaah

Eyvallaaahh nolacak halim, Eyvaaah Yalanlarla büyüttün. Eyvallah vallaaah bin bir kere maşallah. Bin kere göm beni bir kere yaşah !!!!
Odun o kezban çok konuşuyorsun laga lugayı kes lan Aşk bu devirde kucakta aşk daha da bi güzel oluyoo yatakta Her neyse yolumuza bakalım soorrr neyse bir çaresini bulalım İki duman çekip Aya konalım sen gece ol ben gün bi’ gün kavuşalım İmkansızın ötesinde etek boyu kadar da beyniyle Bana bir ebedi huzur ecele bir kelamı iki dudak arasında bir gevele Aptalın oğlu gerizekalı beyinsiz çok düşündüm varlığın gereksiz Yaşama sebebime o elini uzattı bütün yaralarıma da tuz attı Eyvallah nolacak halim [X2] Eyvah Yalanlarla büyüttün Eyvallah vallah bin bir kere maşallah Bin kere göm beni bir kere yaşaaahhh