Bossy - Ha Gayret Şarkısı - Rap Sözleri

Bossy - Ha Gayret Şarkısı ve Rap Sözleri

Bi durup düşündüm de haklısın aslında 20 yıl alsamda öldürdüğüm anıları diriltmezdim ben de Bu köhne sokaklarda geçsin ömrüm hiç sıkıntı yok bilader gençliğimiz geçmedi mi zaten? Pert olup düştüğünde; ayılana dek beklemen mi gerek? Veya yıkılana dek içmemen mi? Kimse taşıyamaz içimdeki nefreti sanıyordum görene dek içindeki nefreti
Yine de boş yapmakta ısrarlısın yani Yine de ille de sen diyorsun ona Seveyim derdine diyesim gelir bazen Ama acıyorum içindeki saflığa
Derdimi düşündükçe düşüyorum boşluğa En dertli Benim deyip saçmalarım bazen İçmeye o gün için bahanem olur o (3x) İşte o gün benim için yeni başlar şarkı Bi baktım yaş 26 [X2] Güzel gün geçmişte kalmış Ve de kalbim katılaşmış Feryadım yankılanmış ama; Ne duyan Ne gören olmuş bizi hayret Ne sorup Ne soruşturan olmuş hayret Adamlığa kilit vurduran olmuş hayret Sonunda başaracaksınız ha gayret Değişir içten içe bi şeyler 20 yıl! Aslında az bi zaman değil deyip yol değiştirmenin çabalarına girmeler Falanlar filanlar Yalanlar yılanlar Ayılıp bayılmalar Yalan dolan ithamlar Damlar damlar taşar patlar Bardak sonlanır film Gerildim ve sabrımın sonundayım bunu bil
Yine de kaşınmak ta ısrarlısın yani Yine de ille de batacaksın o boka ! Bu tavırdan bunu mu çıkarmalıyım yani Bi gün sen de düşünecek düşeceksin boşluğa
Derdimi düşündükçe düşüyorum boşluğa En dertli benim deyip saçmalarım bazen İçmeye o gün için bahanem olur o (X3)İşte o gün benim için yeni başlar şarkı

Bi baktım yaş 26 [X2] Güzel gün geçmişte kalmış Ve de kalbim katılaşmış Feryadım yankılanmış ama Ne duyan Ne gören olmuş bizi haaayreet ! Ne sorup Ne soruşturan olmuş haaayreet ! Adamlığa kilit vurduran olmuş hayret ! Sonunda başaracaksınız ha gayret !