Tahribad-ı İsyan - Leyla Şarkısı | Rap Sözleri

Tahribad-ı İsyan - Leyla Şarkısı Rap Sözleri + Video Klip

Ooooffff Hüzün el veriyor ve gözlerim fazla hevesleniyor sana Yavaş esme diyor bu rüzgarı kesme serinletiyor beni Beynimi zapt ediyor uzaklaşamıyorum hükmediyor acı Gecemi mahvediyor rüyalarım bana küfrediyor sanki Amaların arkasına saklan arada bir durup düşün bu nasıl hesap lan Seni bana beni sana bağlar uyumaya çalışılan bomboş yataklar Girilen çıkmaz sokaklar dar kaldırımlar ve gerçek yalanlar Verilen onca söz sil hadi gözlerini görmesin kıskananlar Çok konuşamam ama susarım gülüşüne doyamam dudaklarına susadım Hiç alışamadım kendime kızarım içip içip sensizlik kusarım Yalan dolan giden kalan yok arayan soran filan Aman boş ver giden gider kalsa da kaçacak her an Mecnun da olsan Leyla sana yar olmaaz Yok olan hayaller tekrar vaaar olmaaz Ne olacak olmasın hiçbir şey umurumda olmaaz benim Yansın sigaram dönsün başım hiç acım kalmaaz Yasak meyva gibi uzak Leylam bana ooffff Görenler diyor bana aman sonun eyvah Kayan yıldızlara sordum zaman epey var dediler Bu kaçıncı ah Tanrıma vaveyla Yasak meyva gibi uzak Leyla’m bana oooff Görenler diyor bana aman sonun eyvah Solan leylaklara sordum zaman epey var dediler Bu kaçıncı ah Tanrıma vaveyla Kızım biraz ağır ol ve yanımda var ol Benim kölem olur musun demeliydim pardon Üzerimde paltom içinde bir banknot Bana ait olman için yeterli mi balkonlu bir ev Arabası yatı katı gümüş bir panjur içinde yatak odasına giden her yol ooovvv Bizim gibi fakirlere yara bakma bana katı katı seviyorum seni kaybol Seni neden istemedi canım bunu gidip ona buna değil bana gel sor Çünkü senden önce benim acımıştı canım para bulamadım ve yeter s*ker*m dedim en son Ayaklarının üzerinde duramadan bir ilişki yaşamak sana göre değil kabul et sus Kabul edemiyor bütün hepsini canım Kazımıyor banklara ismini çakım Ben hep aynıyım ve kendimden ayrıyım Zihnimin aydınlattığı yerlerden bugünlerime aynayım İşinize geliyorsa anlayın bir gün dünya bir gün aydayım Ütopyanıza dönmek için bulduğunuz gemileri aydayın
Senin için kırmızı bir şarabım vaaaar al konuuş İçinde gerçeklik yatan şakalarlaaaa Çeeeeek ve vuur

Yasak meyva gibi uzak Leylam bana oooff [X2] Görenler diyor bana aman sonun eyvaaaaah Solan leylaklara sordum zaman epeeey var dediler Bu kaçıncı ah Tanrıma vaveylaaaaaaa


tahribadı isyan, leyla rap parçası


Tahribad-ı İsyan Hakkında Bilgi

2008 yılında kurulan ve 3 kişiden oluşan grup son zamanlarda rap piyasasında adından sıkça söz ettirmiştir. O Ses Türkiye ve Beyaz Show'a katılmışlardır. Kendine özgü bir tarzları vardır...
Daha fazlası için takipte kalın :)