Şehinşah - Koyu | Rap Sözleri

Şehinşah Koyu Lyrics Şarkı Sözleri + Video Klip

şehinşah


Tut beni düşüyorum renkler koyuuu
Hiçbir şey değil zararım sanaaa

Düştüğüm yer dipten derin Yürüdükçe dilleeerdeyim Dinler diye kimsem beni İşkencemi çizicem resim İskemlemi itmezseniz İzler beni sis perdesi Sizler sevin isterseniz İğrenç gelir ipler İlkelerimi çiğner Yemin ederim kafayı yicem Yetiş iyiler bile midemi kaldırır Çekerim içsem zehir İçmek gelir içten Beni binlercesi dinler Seni bir ben perim İtler gibi kitlenmemi dilersen o zor iş Serseriyim ben Yolunu kaybetmiş o tiplerdenim İlkel gelir dinler değil Değil inanıp öteye gitmek Delil ister beyin İncelmedim işteee Yaştım eğilmedim Bir bilsem nedir hileee Benim bir alanım var İçine giremez kan emici yaratıklar Sadece ve sadece kendime zararım var Çünkü bir tek uy*şturucuya zaaafım var
Eeey Yabancıyım iyimserlerin arasına gizlenirsem Sefil hayatıma sinirlenmeyip ara sıra sillesinden yerim Apansızın içinden çekin hataların içinden Yalanların izinden gelip aranıza girmek isterim Değişmek Yine makinalaştır sistem beni Gerçeği bildikçe gitti bildiğim tüm hisler. Artık koyu renkler! Getir cinnet Delilik net! Tek işim rap Geçinilmez Bezi bitmez Bebiş ister Para bilmez Nedir iş de Minicik elleri kirlenmedi Ziynetleri misket Ve bilimum çizgi filmler Yetişkinlerdeki menfaat Yetişkinlerde kin işler Temizlenmez kir i zihnen Erişilmez kapılar var Yenilip yen yetin İskemleyi ittiren anılar var Pesimist her biri cins Her biri cinnet çağıranlar Seçilimler feci cidden Çelişirken sanılanlar Elitist fertleri linç etmeyi nimet sanıyorlar Eeeeyy Benim bir alanım var İçine giremez tanıdığım zavallılar Engel olur affetmeme Yaşanmışlıklar Çünkü diğer hayatıma kadar arantıım var Eeeeeyy Suç kalmamış işlenmedik Yüzüme kus lafları hunharca kız hiddetlenip Sürüden uzaktayım uslanmazım hissemdeyim Yürüyen kuşlardanım uçlardayım ilklerdenim Çürüyen ruhlarlayım uçmaktayız içselleşip Düşünen uysallarız ummaktayız s*klenmeyi Külüne muhtaçları kutsar, Alır iyi şeyleri. Üşüşen uzlaşmacı kurtlar yarıp işkembemi Çiğ çiğ yer etim hibem Leziz olurum eminim pişsem kesin İskenderim iyidir Tuzlanmalı dinlenmeli. Düşümü buhranları vuslatları piç eyledi Düşüyorum kalkarım uyanmamı dilersen Geçir urganları mimler çekip O gözlerimi del hiç dert değil Değiştiremez zihnen içimdekini git gellerin Zifiri bildim bileli Geldiğim yer dipten derin Şeytanların dinden gelir sağladığı bir yerdeyim Cehennem deyim Benim bir alanım var İçine giremez can acıtan hesapsızlar Hatalarını masaya yatırmayan sığlar Çünkü benim de kendime göre planım vaaar Eeeeyy....


Şehinşah, şehinşah rap, şehinşah resimleri
Asıl ismi "Ufuk Yıkılmaz" olan usta rap sanatçısı "Şehinşah"
100.000 den fazla abonesi olan "AlamutHarameyn" Youtube kanalından "Koyu" isimli rap parçasının paylaştı. Birkaç gün içerisinde yüz binlerce tıklanma alan parça hayranları tarafından çok beğenildi.Parçanın prodüksiyonunu ise Rap piyasasında adı sıkça duyulan Dj Artz yapmıştır.
Keyifli dinlemeler... Takipte kalın :)