Sancak - Bırak Şarkısı | Rap Sözleri

Sancak - Bırak Şarkısı Rap Sözleri + Video Klip


Kanasın içim gibi kanatların da Sana dokunduğum gibi yaram da dokunur mu Ölürüm inan şu an kollarındaaa Seven insana ne kadar diye sorulur muuu Yanımdaaa değilsin o zaman kim var yüreğinde Hiç değilse neredesin bileyim Gel desen gelemem Acın oturmuş üzerimde Hiç değilse senle öleyim Bırak döküleceği varsa dökülsün parmak uçlarıma gözyaşın Ağladıkça sen umutlar dökülür omuzlarımaaa Alacağı varsa Rabbim alsın canımı Sen gel otur yanımaaa Ölmedim yaşadıkça ben dokunabilirler mi saçlarına

Bırak döküleceği varsa dökülsün parmak uçlarıma gözyaşın Ağladıkça sen umutlar dökülür omuzlarımaa Alacağı varsa Rabbim alsın canımı Sen gel otur yanımaa Ölmedim yaşadıkça ben dokunabilirler mi saçlarına

Kanasın içim gibi kanatların da Sana dokunduğum gibi yaram da dokunur mu Ölürüm inan şu an kollarındaaa Seven insana ne kadar diye sorulur muuu

Yanımdaaa değilsin o zaman kim var yüreğinde Hiç değilse neredesin bileyim Gel desen gelemem Acın oturmuş üzerimde Hiç değilse senle öleyim

Bırak döküleceği varsa dökülsün parmak uçlarıma gözyaşın[X3] Ağladıkça sen umutlar dökülür omuzlarımaa Alacağı varsa Rabbim alsın canımı Sen gel otur yanımaa Ölmedim yaşadıkça ben dokunabilirler mi saçlarına


sancak resimleri, sancak bırak şarkısı


Sancak Kimdir? Hakkında Bilgiler

Gerçek ismi "Yılmaz Erdoğan" olan ve sahne ismi "Sancak" olan popüler rap sanatçısı. Geniş bir hayran kitlesine sahiptir. Paylaşılan parçaları kısa süre içerisinde milyonlara ulaşıyor. DokuzSekiz Müzik Youtube kanalında paylaşılan "Bırak" şarkısına ve sözlerine yukarıdan ulaşabilirsiniz.
Takipte kalın :)