Rota - Belki Başka Zaman Şarkısı | Rap Sözleri

Rota - Belki Başka Zaman Şarkısı Rap Sözleri + Video Klip


Sanırım çoktan kaybettim Bulmayı umduğum her vakti İçine kapanık diyorlar ama değilim Hiç olmadım ruhumu katlamış her son
Tahminin değil doğru Seni tutmuş saçma bi basit korku Anlamam mümkün değil maalesef Çünkü o korkuyu gülüp boğdum hep Yıllar önceleri kaybettiğimi aramaya çıkarken bu yolda Sinirim elime geçenleri kırmadı hiç O yüzden herkes sağduyusuyla
Yanımda kalmayı seçmişken Ben yapmadim bi sahte suratla Nedeni tanıdığın en gerçek kişiyim Bi sahtekar olmaktansa
Önyargı hapsine düşmüşsün Sanırım biraz üşütülmüşsün Küskün gözüm anlar seni Çünkü bende bi zamanlar küsmüştüm Üstünkörü tanıdığını sanarken beni Şaşkınlığa düşmüştüm Çünkü görür görmez seni ve tekrar Sevgi dolu birisine dönüşmüştüm
İlk kez değişmişim gibi biriyle rolümü Umarım bi çözümü var bunun Herkesi ittiğim için gelmesini istediğim gitti Şaka mı yapiyorsun Tanrım duy bu şarkıyı bu bi dilek En içten arzularimla yazıyorum Başka bi yer başka bi ten başka bi an Belki başka bi gün başka zaman Belki bir durakta Belki bir barda Belki gökyüzünde Belki yanımda
Belki başka zamaaaaan
Belki başka zaman Dudaklarimdayken sen Belki kanımda Umarım seni getirir bana yarınlaar Belki başka zaman Belki başka zaman Sanırım çoktan kaybettim Ölmeyi dilediğim her vakti Hiç pişman değilim Kendimi her birisi için hep affettim Öfkeli kafiye ustası olmak iyiydi Fakat dezavantajı varmış Kötüleri kusturmak için yazdıklarım Bugün ömrümü mahvetti
Yıllar önceleri kazandığımı Aramaya çıkarken bi bu yolda Olmadık iblisler emdi kanımı Olmadım onlarla ve sonra Bekledim hep bana anlayış gösterecek bi melek Beni değil üzerek Çünkü üzülmeye çoktan unuttum Sebebini bilirsin ki sorsan İlk kez değişmişim gibi biriyle sonumu Umarım bi çözümü var bunun Gece yağmur altı sokak çocuklarına Birer dal sigara bırakıyorum Nedeni bu sefer dualarına ihtiyacım var Çıkarımı kovaliyorum Kafam kıyak ustum ıslak şuan Sadece saçmalamayı istiyorum Sanırım boktan kaybettim Bi sefer ruhum yine kâr etsin Demediğim için kaybettiğimi bildiğimden Bi parça tarifsiz içim Kendime not hiç bi zaman Davranma içinden geldiği gibi felan Sonra dersin ki bi kağıt başında Belki de başka zaman Belki bir durakta Belki bir barda Belki gökyüzünde Belki yanımda
Belki başka zamaaan
Belki başka zamaan Dudaklarimdayken sen Belki kanımda.... Umarım seni getirir bana yarınlar Belki başka zaman Belki başka zamaaaan...

rota rap, rota belki başka zaman

Daha fazlası için takipte kalın :)
Yorumlarınızı bekliyorum...