Kodes - Kapak Şarkısı | Rap Sözleri

Kodes - Kapak Rap Sözleri + Video Klip

Azdan az gider, çoktan çok dedik ama kimileri bizi anlamamış
Ortadan gidip yanlamamış gibi yapmış işimizi baltalamış Biz de dedik verelim şerbeti nabza göre
Duyuralım her bedene Kapıları kapatamaz olmuş, geleni geçeni almış
Yoldan tutup evine

Sen portakalda vitaminken ben 95’te de rapçiydim bitch İşi bilenle bilmeyen bir olmaz söyle bana sen
Duymadın mı hiç Sebeplerim var o yüzden agresifim, sinirliyim, asabiyim Davamız var, sonumuz ölüm, farketmez, vazgeçmem, seferiyim Doğum Gültepede büyüdüm Buca’da, emir almam ben hiç bir locadan İzinizi sürüyorum yana yana, yene yene, kapıdan kovsanız girerim bacadan Tek değilim, sen görürsün ancak izle villanda kınalı yapıncak Yazılmayanlar bende yazılacak, bir gün herkes Kodes'i konuşacak İstemiyorum ben size kalsın ayyaşlarla dolu konseriniz Kimseniz kalmayacak yanınızda olmayacak gidecek yeriniz Nolacaksa olsun artık bekleyemem bardak dolacaksa taşsın haaahh Kıran kırana geçiyor mücadelem, yazacağım ismimi zirveye yaaaahh Yazdığım her sözü mezarına kazma gibi vuracam ben
şevkle zevkle Nasıl kavga edecen sen benle Hangi kalemle, hangi hevesle Ben gidersem bu bok piyasa şayse, şimdi bişey diyeceğim de hadi neyse Hiç bir kız adam aramıyor artık yeterli profil erkek tikiyse Sazınıza sözünüze kanmaz bu rap rapçiyim ama sürekli takmam cap Benimle atışmak imkansız hek kaleminize dayanmaz mürekkep Bunlar gerçek ama ben 1 numarayım, istersen egoist de bana Kinimi istiyosan nefretimi, yaklaş bana hadi kusayım suratına Keyfin yerinde tabi sana hava hoş IQ'nuz düşük kafanızın içi boş Gözünüz karaysa korkmuyorsanız hadi depara kalkıp ölümüne bize koş Sahte sözlerle büyüdü kaç nesil görmüyor musun gençler embesil Getirme beni yanına beni uğraştırma kendinle ortadan kesil Kıyım zamanı gelmiş bakıyorum da dünkü boklar adam olmuş Kokuları kokuşuyo kafasında bana sökmez mis değil hepsi de kokmuş Bize caka satmasın hiç kimse biz biliyoruz kimin ne bok olduğunu Ben görmedim hiçbir zaman para canavarlarının gözünün doyduğunu


kodes rap, kodes kapak rap



Kodes Hakkında Kısa Bilgi

Aslen İzmirli olan ve gerçek ismi "Emre Deniz" olan, rap piyasasında yıllardır "Kodes" mahlasıyla bilinen rapçi son çıkardığı ve "HiphoplifePRO" Youtube hesabında paylaşılan "Kapak" isimli rap parçasını hayranlarının karşısına sundu...
Daha fazlası için takipte kalın :)