Gazapizm - Bırak Öyle Kalsın | Rap Sözleri

Gazapizm - Bırak Öyle Kalsın Rap Şarkısı Sözleri 


Gazapizm Bırak Öyle Kalsın sözleri:

Zaten biz yokmuşuz Olan olmuş ve zamansız yaşanmış Yasa doymuş bi hayat bırak arkamda Bi de kalan yara unutmadım aklımda Yarınlara inan Bana sarılmadan anlat Haince bunlar ve ağrıların artan Nedir gerçek değil o sanırların saçma Yitip gitcek her şey biz yangınında kalcaz Tamam şarkımızda kalmaz Una umut eklenmez kalanından harca Yalan maneviyatın kaygısından kaçan Bu insanların bir gün kavgasından korkcam
Onlar markasına kancak Biz arkasına koşcaktık Her siyah sokağın seyyahta anlamayacak Çok diyar koşanı sen o bilet koçanını kaldırıma bırak 3-5 tur atıp on seneyi çöp ettik biz Kordonda bir sabah yıllarda geçsin Yastık yorgan dört duvar tavandan eksik Kenarından kardeşlik yüzünden eski görmüyor şimdi Alkolün isyanı sabahı ulu orta sevincini İçinden çalanı kederini bedelini Kapısına koyanı kafamıza sokayım Kalsın bu iş olmaz diyip uyardım aslında Hayat en çok bana kuralsız dedim Kırılmasın kimse kaçmasın tadımız bacı Yel bahçemde şenlikte almış sanki ağzımda almış Gökler yarılmış üstüm tutuşmuş ve Dünya daralmış Yürüyen çocuklar sanki parklarda kalmış Güneş doğmamış Neşen aşağılık Yıllarca aptal gibi kimliğini arayıp gidip En boktan karakterin üstüne koydum Gözlerden ırakken çıkarken Egon vergisi benim artık git Önünden doy aslında iyi oldu ha adı kondu Bunun zaten bekliyoduk Bulmaya ve malumdu Konu halbuki etmiyodu ki hiç yoksulluk sorun Göztepe şampiyon biz mağluptuk oğlum
Böyle yürüyeceğiz artık Buruk gülücek ağzın yarım kalacak bi şeyler Bırak öyle kalsın Biz bu suyu avuç avuç gemimize aldık Kenarından veda bu kursağımda kalmış