Defkhan - Ölüm Var Şarkısı | Rap Sözleri

Defkhan - Ölüm Var Şarkısı ve Rap Sözleri

Anlamı yok yazın ve kışın güneş ve yağmurların 
Vakti geldi düşlerim ölsün yaşasın kâbuslarım  Sende namus yarım bende topyekün ve sabıkalı  Vatan için bu sehbadan düşmek helâl ve harikadır  Senin derdin manitandır benim derdim başka  Hilâli gördüm gözlerinde gönül verdim aşka  Sağ yanımdan kurşun yedim yerde yattım ben acıyla  Vatan dedim din dedim nefes aldım her dakika  Uyurken kefen giydim gelecekse gelsin ölüm  Beni türkülerle değil Allah-u Ekberlerle gömün  Hayatı kitaplardan değil gözlerimden oku  Bayrak anlam taşımaz uğrunda ölmeyince koçum 
Çilemse gelsin alsın kaderimse yağlı urgan  Türk'üm ben ölürümde kelepçede bağlı durmam  Olmuşsam vatana kurban şeref ve ar sayarın  Var olsun ve yaşasın Oğuz'un nesli varsa yarın Ölüm var üzeri karla kapalı  Ölüm var bedeni kanlı yaralı  Ölüm var üzerime damladı yağmur yağar  Elim Azrail'e bağlı 

Ölüm var üzeri karla kapalı  Ölüm var bedeni kanlı yaralı  Ölüm var üzerime damladı yağmur yağar  Elim Azrail'e bağlı  Anlamı yok gülün dikenin demir parmaklıkların  Anlamı yok ki yalan olacak yarın anlattıklarım  Anlamı yok susmanın küsmenin öyle kasmanın  Bugün değil yarın kim olacağın önemli aslanım  Her tarafta isyan var bak her tarafta zulmeden  Dünya pimi çekilmiş bi bomba, görmez kul neden Dokuz adım kaldı artık durmam bana dur desen  Zaten gözüm yok dünyada son giydiğim çul kefen  Aklımda kalan var tamir olmaz yaram var  Memleketimi satmak ister satılmış adamlar  Helâl sandığın haramlar doğru sandığın yalanlar  Görmüyorsun gardaş namusuna gurşun atan var  Artık vakti geldi gitmem gerek üzülmeyin  Ne kan ne gözyaşı dökün benim için gülümseyin  Cellat neylesin be gardeşim ölümden korkmayana  Merhamet yaradandan son sözümü sorma bana  Ölüm var üzeri karla kapalı  Ölüm var bedeni kanlı yaralı  Ölüm var üzerime damladı yağmur yağar  Elim Azrail'e bağlı

Ölüm var üzeri karla kapalı  Ölüm var bedeni kanlı yaralı  Ölüm var üzerime damladı yağmur yağar  Elim Azrail'e bağlı

Türkçe Rap müziğinin ustalarından olan ve neredeyse rap piyasında herkesin saygı duyduğu "Flow Ustası" "Defkhan" ın efsane "Ölüm Var" parçasının sözlerini sizlere sunuyoruz.
Daha fazlası için takipte kalın :)