Burak King - Var Git Şarkısı - Rap Sözleri

Burak King - Var Git Şarkısı - Rap Sözleri + Video Klip

Boş yere harcadın ömrünü sorma niye, Ben suçlusu oldum kötü oldum sen olma diye, Yollara döktüm kendimi rastladım izlerine, Ben yakamoza hala sende denizlere dert...
Ne uyandım ne uyudum Ne öldüm ne yaşadım Var git bulutlar gibi
Dokunsan doldum taşarım

Ne uyandım ne uyudum Ne öldüm ne yaşadım Var git bulutlar gibi
Dokunsan doldum taşarım

Boş yere harcadın ömrünü sorma niye Ben suçlusu oldum kötü oldum sen olma diye Yollara döktüm kendimi rastladım izlerine Ben yakamoza hala sende denizlere dert

Duvar gibi önüme sen dağ gibi seninde gönlünde var dert gibi Bir sana dönmüyor dünya-alem Yüzüne kapanır o kapıları çağ gibi...

Duvar gibi önüme sen dağ gibi seninde gönlünde var dert gibi Bir sana dönmüyor dünya-alem
Yüzüne kapanır o kapıları çağ gibi...

Ne uyandım ne uyudum [X3] Ne öldüm ne yaşadım Var git bulutlar gibi
Dokunsan doldum taşarım


Duvar gibi önüme sen dağ gibi seninde gönlünde var dert gibi Bir sana dönmüyor dünya-alem,
Yüzüne kapanır o kapıları çağ gibi.....
çağ gibi çağ gibi çağ gibi
Yüzüne kapanır o kapıları çağ gibi