Şehinşah - Dünyadan Atlasa Şarkısı | Rap Sözleri


Şehinşah - Dünyadan Atlasa Şarkısı ve Rap Sözleri


Alın içimdeki vicdanı Yakın içimdeki insanı Bi' canım var o da simsiyah Silahımda yol al isyanım Kendime nefretim hep Sersefil ev virane zindanım Evim bi’ zemheri yer, sesleriyse cinayet ihbarı
Sirenler Buca'da fon Bu taraf çok sıkıntı bol ama sıkıntı yok Sıkıştır ot elinde koş gecikme Polisin belinde Colt
Benimle koş, bi kere düşün Empati kur yerimde ol Yenilmez olarak doğarız o zaman Eninde sonunda seninle En işlek sokağım ol Konayım odalarına koy okşayıp o kalbine Aşık olurum kafesime kovamı koy kafi Denetim altında tutulan kafesin içinden kurtulamaz Maziye tutunmak uçurumda bi' dal sigara sebebi cariye Yukarım yerin en dibine bi karış mezarım Delin ben içinde firarım Acilen ört beni kazıp kazıp göm yine Görürsem yüzüne tükürücem Kaderim kefenim kafiye Yazıp yazıp sözleri Sonunda sonunu düşünücem Güzel hanımla var acımayın kanıksarım Yaşarım dışında kalıpları Taşarım kabımdan takarım çıtayı çatıya şaşırır yakınlarım Yarından ümidi kesenlerin Bugüne çalışır akılları Kesiyorum kanıksarım Bunu da yatışır acılarım Yakışır yaşıma saçın akı Canımın adı da kaşımdadır Aşılamak ona Rap’i sorun Alışır başına kalır adım Yarışın içinde çamura bulanır Aşırı biçimde tarumar burası Gelmesin rezil olur can acır kahırdan adım adım Sıyırtır akıl alır kıskanılır hasım hısım karışır haşım Tutmasın değmesin eline mikrofon Bi balon elinde koca dünya durmasın “Neyi seviyosan git o ol” Babacım yaşamın yapıtaşı yaşamak Yaşayıp tanı Şah'ı
Dünya'dan atlasam, atlasam ya yanına Dünyanı yazmaya yazmaya-ya yerine Sen soluklan Atlas ben yorulmam asla Dünyaları sırtlasam da yenilmem zamana Dünyamdan Atlas'a masal en ince detaylar Saklasam, saklasam en derine...

Dünya'dan atlasam, atlasam ya yanına Dünyanı yazmaya yazmaya-ya yerine Sen soluklan Atlas ben yorulmam asla Dünyaları sırtlasam da yenilmem zamana Dünyamdan Atlas'a masal en ince detaylar Saklasam, saklasam en derine...

Şehinşah tarafından çıkarılan ve Youtube kanalında yayınladığı "Dünya'dan Atlas'a" parçası paylaşılmasından itibaren yoğun ilgi görmüş ve  1 hafta içerisinde 1 Milyona yakın bir izlenme almıştır.

Kullanıcılar ise bu şarkıyı ve Şehinşah'ı çok beğendiklerini belirtiyorlar. Keyifli dinlemeler :) Takipte kalın...
KPSS GÜNCEL BİLGİLERİ


Şehinşah sözleri