Sehabe - Uçurtma | Rap Sözleri


Sehabe - Uçurtma | Rap Sözleri - Video Orijinal Video



Yaşamak isterken erken ölürüz Yaşamak isterken Umuda sarılmak isterken Hayale kavuşmak isterken Onlar ölmemi isterler Günümü de görmemi isterler Onlar savaşmak isterler Kırıp da barışmak isterler Ayaklarım koptu Kanatlarım kırık ama uçmaya çalış Gökyüzü hoştu bak en büyük boşluğu uçurtma yaşadı Yalnızım oğlum ben sırtımda dert Bir de tonla başarı Anlayamadılar... Ellerimden bir şey gelmez ama yine dar geliyor ve ediyor veda Yerin altı benim evim gibi bak Yine mal olabilir hayatına Yine mal-lar çoğaldılar Ben hayatı anlatırım Cudi ya da Kandil Sen havyar yerken dersin, alabalık dandik Ben Jonathan Livingston ya da Mahatma Gandhi Ben yalnızlıktan güç alırım, kalabalıktan değil... Zamanın akışı dönüyor Seni de beni de biliyor Yaşamanın bir nedeni yok Savaşı kazansan da kaybedersin yine masada Hayat böyledir ve ne fark eder inanmasalar İnanma salağa seni gidi havalı pelerin Eğer hakkımda bilmiyorsan kapa laaa çeneni Yaşamak isterken erken ölürüz Yaşamak isterken Umuda sarılmak isterken Hayale kavuşmak isterken Onlar ölmemi isterler Günümü de görmemi isterler Onlar savaşmak isterler Kırıp da barışmak isterler Ayağımı yatağa göre uzatırım yorgana değil Bana destek olan sanki Morgana Main Ortama beyin gerek oğlum, ortama beyin Zorlama beni dedim ama horlar emeği Horoz dövüşü sever onlar Rapi kurtarır elinde biberonla Ve de birkaç lafım daha var dinleyici sana Fan boy olan kendini dinleyici sanar Siz dur dedikçe biz daha da ileri baktık Ulan IQ'n düşük yaptıysa ne yapabilirim tatlım Er ya da geç diyeceksin abilerimiz haklı Kimi mental retardasyonu harbiden abartmış Direk vurup geçtim Bu renk bunu seçti bak Hakkımda konuşurken muhtemel keştin 2003'te sahnedeyken leş bir bebektin Ben aynı altı giyip beş klip çektim Ukde gibi kalır rap içinizdekinle Müziği dinleyemeyin oğlum içinizde kinleee! Beni sevmiyor muymuş miş miş muş muş çok da s*kimde Durduğunda anlatır mermi hisleri Umdumdaymış gibi yapayım da değerli hissedin Hayat belki de hepimizi çokça şımartmış Ben en yüksek egonuza kuş bakışı baktım Yaşamak isterken erken ölürüz Yaşamak isterken Umuda sarılmak isterken Hayale kavuşmak isterken Onlar ölmemi isterler Günümü de görmemi isterler Onlar savaşmak isterler Kırıp da barışmak isterler...


Gerçek ismiyle Barış Çetin, sahne ismiyle "Sehabe" olarak bilinen sanatçı son çıkardığı "Uçurtma" parçasıyla yine hayranlarının taktirini toplamayı başardı. Uçurtma şarkısının sözleri kendi yazan ünlü rapçi parçasını kendi Youtube kanalında paylaştı. Ve kısa süre içerisinde 500.000'e yakın izlenme aldı.

Keyifli dinlemeler :) Takipte kalın...
Sehabe - Uçurtma Sözleri