Defkhan feat. Rota - Mat | Rap Sözleri

Defkhan feat. Rota - Mat Rap Sözleri + Video Klip




Yeaaaah! Defeasy!!! Rota!! Kill-Joy!! Kafanı duvara vurma niga Beklediğin o parça geldi Def Rota en feci Bu flow amfetamin gibi Kanına direk girer Moruk bi bakıma haklısın Rap değil bu Beatin üstü kaygan ama Def hoony hook Verin bana maykı Çünkü sizde bu yok Çok mc var gemide Batıyo derine Kelima akıyo denize Doluyo donuyo Nice konuyo yerine Koyuyo veriyo eline Gene de gel deneme boşuna Hoşuna gidiyo Seni de çekiyo içine
Bu en üst düzey Madafaka Seviyosun işte Diss atıyosun Bi şey deniyosun işte Sonra vay’lara geliyo’sun işte Koşma dedim sana fışkı peşinde Def Rota dinle başka işin ne 5 ve 9 homie rest in peace Türkçe rap görmedi daha bundan iyisini Bu mesleki meziyet Dostlarım bana vazgeçilmez Mc Muslera kadar Konu kapanır hemen sana sus dediğim anda Boğarım o huzur bulduğun limanda Sen ve rap ters aynı kola ve fanta Ben ve rap aynı Nusret ve manda Her yer Mc kaç tanesi reel Defkhan erimez kar tanesi değil Dinlediğin rap pasta tarifi değil Çünkü sen ve rap ters Aynı Pac ve Puff Dady Ya da Nas ve Jay Z Savaş ve freezi Atari ve playzi Kaşar ve leydi Sen uzandın kucaklara Defkhan uzak kara king Tamam mı Beybii!

Bi faydası yoook boşuna bu çaba
Çabalama wack bu track değil bir numara biziz
Akıllı ol demek sesini kes
Bize karşı gider hep yokuşa araba
Kırık direksiyon hep eski yol
Ne yapsan da Def, Rot eskimiyodur
Varsa cesaretin şimdi karşımda
Geç karşıma göreyim yüzünü tayfanın
Konuşma boşuna, hadi koşalım o zaman
34 Hamm City 5-9 İstanbul-Almanya flow fay hattı booom!
Bebelerin eline veriyo Rot
Rap’in önemi yok ona göre
Adımız Hiphop
Birikimi boş bana göre çok Davidoff
İkide bi iki deneme yapana bu flow
Ders flex breakdans ver hemen
Yapamıyosan bu bokstaki cadı
Hamm City 5--9 pası bana ver
Yaparım 
Atacağım topu bile fındık zanneden kim o 
Yanında flow’um
İtici biri gibisin la am*na koduğumunun
Sahnede ben varım topla çocuğunu
Def AK-47 mermisi seni 
Rot gömer o tek bildiğin ye ve yo
Kim ölü bilmem ama
Kimle aynı yol yürüyosan gelsene oğlum
Aynı rayda Rot aynı rayda senin ismin yok
Sana cap bana taç
Yatağını aç, fitili yaktım bacak aralarına degaj
Panik yok çok yolu var onun
O kadar aç olaman, olabilecek olana da bu punch bu flow
Taklit kabul etmez kalsın
Aklın aldı, farklı rhymela kaldı rahatım hepinizden
İşeme yapsın altına ki napsın biçare bırak dedim aptala
Namın olarak kek Sago key gibi yapamıyorum olamam expert
Joleli bi kekstra
Rot’un diğer adı Defkhan Rapstar
Bilekliğimde bi verse var
Hep Sırat Köprüsündeyim wack Mc tek sıradalar
Bense yanmıyorum, başımda tacım
Öğretiyorum her bi aptala bunu
Bi faydası yok boşuna bu çaba
Çabalama wack bu track değil bir numara biziz
Akıllı ol demek sesini kes
Bize karşı gider hep yokuşa araba
Kırık direksiyon hep eski yol
Ne yapsan da Def Rot eskimiyodur
Varsa cesaretin şimdi karşımda
Geç karşıma göreyim yüzünü tayfanın
Konuşma boşuna hadi koşalım o zaman
34 Hamm City 5-9 İstanbul-Almanya flow fay hattı boooom!!


Türkçe Rap sanatçıları arasında en iyiler arasında yer alan ve birçok Mc'nin idolü olan Defkhan ile Rota "Mat" parçasında bir araya geldi...


defkhan, defkhan Rota Mat sözleri, Mat rap sözleri, rap sözleri, rota, sözlerle rap, şarkı sözleri, türkçe rap