Delaredo - Yılanların Oyunu - Rap Sözleri

Delaredo - Yılanların Oyunu Şarkısı Rap Sözleri + Video Klip


Kazandığımız savaşların sayısı yoook! Temizledik yollardaki mayınııı Devam ettir kralların soyunu Oynadığımız yılanların oyunu Yolunumun sonunu bilemem yakarım gemileri Sonunu düşünen kahraman olamaz o yüzden adımlar hep ileriiii Gidene diyemem dur falan, nasılsa gelecek yenileriiii Redonun kalemi maaşa bağlar ilhamı getiren perileriiii Bunu da sevecek birileri Bulunur, buna da sövecek birileri Çeneni kapa da müziğin sesini aç Bir kere sekizle denedik oldu, e yine diriltebiliriz bu ölüleri Kazandım kazandım yine de kefenin cebi delik (deeert deeert) Yazarım yazarım içimi dökerim senede bir Yalanı dolanı çevirip çevirip bana sunar hayatın kendisi megaloman bu yüzden kaderi sevemedim Elinde kalanla yolundan yürü Sanarsın her yolu demedik Akıllı geçinir aptal insan Yazacak tarih delileriiiii Kazandığımız savaşların sayısı yooook Temizledik yollardaki mayınııııı Devam ettir kralların soyunuuu Oynadığımız yılanların oyunuuuuuu

Kazandığımız savaşların sayısı yook Temizledik yollardaki mayınııı Devam ettir kralların soyunuuu Oynadığımız yılanların oyunuu Rapimi söylerim elimin emeği Canımı sıkamaz dostumun keleği Tek elle devirip yenerim kahpe feleği Yeter ki yiğidi öldürün hakkını yemeyin Geride bıraktım onca seneyiiiii Dumanlar içinde yanıyo' meleğiiiim Bırakın beni de evime döneyim Hip hop benim gerçek evim
Delaredo evinin direği Kazandığımız savaşların sayısı yoook! [X2] Temizledik yollardaki mayınııı Devam ettir kralların soyunuu Oynadığımız yılanların oyunuuu