Eypio - Kaşık (Kafalar Karışık Film Müziği) Şarkısı | Rap Sözleri

Eypio - Kaşık (Kafalar Karışık Film Müziği) Şarkısı | Rap Sözleri + Video Klip



  Bir gün oldu duyduğuum Yar sineme koyduğuum Buselerin çalınmış Ben sana ama bunu hep diyodum Toz dumanım Ama kafaları kaldıralım... Ateştense gömleğim buna aldıranın Toz dumanım Ama kafaları kaldıralım... Üç günlük dünya var buna aldıralım Kavradı mı Durumu kavradı mı Biri planladı mı Eee sana yavşadı mı
Düştüm daha deminde Konuştum en derinden Üç gün var üç gün yok Çizerler her şekilde

Düştüm daha deminde Konuştum en derinden Üç gün var üç gün yok Çizerler her şekildeee
Yürürüm yollar normal değil Kafamız farklı anormal değil Kalp dediğin bizde organ değil Sen Robin Hood-sun ama bura orman değil Çıkarma yapma bura Normandiya Bulaşma sen deli ormanlıya Hazır mısın benle kaybolmaya Tüm dertlerine benimle tırmanmaya Düştüm daha deminde Konuştum en derinden Üç gün var üç gün yok Çizerler her şekilde
Toz dumanım Ama kafaları kaldıralım Ateştense gömleğim buna aldıranın Toz dumanım Ama kafaları kaldıralım
Ateştense gömleğim buna aldıranın Toz dumanım Ama kafaları kaldıraalıım...


kafalar karışık filmi, kafalar filmi, kafalar karışık filmi müziği

Kaşık Rap Parçası(Kafalar Karışık Film Müziği) Hakkında

Youtube'da herkesin sevdiği ve her videoları milyonlarca izlenen Fatih,Bilal ve Atakan'ın olan "Kafalar" kanalının çıkaracağı "Kafalar Karışık" filmine özel olarak "Eypio" tarafından yapılan müzik kullanıcılar tarafından çok beğenildi.
"Kaşık" parçasının sözlerine ve klibine yukarıdan ulaşabilirsiniz. Takipte kalın...