Joker - Yarasa Koleksiyonu(Diss) | Rap Sözleri


Joker - Yarasa Koleksiyonu(Diss) | Rap Sözleri



ağzına almamalıydın lan eşim dediğim insanı sana terbiye vereyim çekil Professional Music Company Machine Gun Kelly hayranı bi keşin teki ne arkadaşı kaldı ne şirketi bunu evcilikle karıştırma dedim peşin peşin ve şimdi Patron prim peşinde İndigo’nun Da Poet’e deşifresi gibi lan evine dön artık hadi devrin geçti tabi zenginleştin sonra tekniğin değişti önce hırçın bir pitbull’dun evcilleştin şimdi kartonsun Patron benim delip geçtiğim sana abi dedim adi herif haline bak maziye geri dönelim saniyenin onda birinde ederim kariyerini adliyelik yaptırırsın hamilelik testi ya da Kafamıza Göre’deki dokuzuncu cariyem ol tarihe geç bana fark etmez benden çok mesain olsa bile Cezayla Aybenle Sirhot Dr Fuchs Lewo Fuat Erginle çalıştım vesaire emin ol bir albüm yaparım o beş saate kepaze lirikleri leş zaten mesafem açılıyor hepinizi kestane gibi çizip atıyorum seni para gibi harcamam yüz yirmi dakikamı alıyor p*ç hesap et am*na koduklarıma artık yasak rap yapabilirler anca gidip yasal trap auto-tune efektiyle vasat track yerine masal seslendir dükkanda satacağına kaçak cap New Era mahkemeye verince de kapat kepenk dilin kopar köpek apar topar yaptığın diss’in kaçar göte bunu duysa Batman Gotham’ı bırakıp gelir sen uyurken mikrofonu atar çöpe pelerini kapıya sıkışır kaçarken ama yarasaya dönüşemeden şafak söker hani Patron benim gibi kaynaşmazdı kimseyle oynaşmazdı bana rap’i öğretirdi saygı duydum ve kendim oldum ama Patron kendini sanıyo Batman Gotham’da yaşadığını sanıyo resmen sanırım gerekli onu yok etmem ama profesyonel çok profesyonel

Patron kendini sanıyo Batman [X2] Gotham’da yaşadığını sanıyo resmen sanırım gerekli onu yok etmem ama profesyonel çok profesyonel benim hedefim bu kültürü s*kenler evet emeğime tükürüp gidenler senin özendiğin Brooklyn’e dinletsek parçanı bok gibi deyip bi de tüyünü dikerler üzerine sözlerini yazdığın o kağıt ile götünü silerler götüyle gülenler o yüzden ibne gibi götüne güvenmenden ötürü dümen bende götürüp ilerlerim rapi limuzinle otele giderken komik bi hikayeydi Joker’e bilenmen daha komik olansa Berkcan Güvenlerle eğlenmen değirmende su bitince hip hop game perden kapandı s*kerler lan öyle işi kopyalayıp duruyosun ne varsa trendlerde kumaş bul Merter’den albüm yap kaydet diss at tüm PR benden sıraya girenler sırayla girerlerse n’apcaksın lan sonra kalksan da yerden Jokzillayla kapışman imkansız halen bu piyasa beni seninle imtihan ederken tüm fanların bu gece gidip intihar ederler senin imzana göt verecek insan bul bir tane geri çekileceğim bütün ihaleden bana sökmüyo’ megolaman hikayeler sana bu kadar yeter…

İyi geçirir tabii
Patron kendini sanıyo Batman[X2] Gotham’da yaşadığını sanıyo resmen sanırım gerekli onu yok etmem ama profesyonel çok profesyonel

Joker ve Patron'un dissleşmesi kaldığı yerden hızlı bir şekilde devam ediyor. Patron "Kaybedecek Ne Kaldı" parçasıyla bu fitili ateşlemişti. Daha sonra Joker "Parola" parçasıyla karşılık vermişti. 

Şimdi ise "Gotham City" ve "Yarasa Koleksiyonu" parçalarını saatler içinde yazıp Youtube kanallarında paylaştılar. Parça sözleri aşağıda yer alıyor. 

Keyifli dinlemeler :) Takipte kalın...


Joker - Yarasa Koleksiyonu diss